„Bójka w Barze”/// „Bar Room Brawl”

Pomyślałem sobie że w ramach przerywnika od Wewnętrznego Wroga, zrobię coś innego, mniej na serio. A jako że uwielbiam mini gry z uniwersum Warhammera, przypomniało mi się że pisałem jakiś czas temu o jednej z nich pod tytułem „Bójka w Barze”. Oryginalny „Bar room Brawl”, Jima Bambry i Matta Connella, opublikowany w White Dwarfie w 1987, a przełożony znakomicie przez Wojtka Szypułę na potrzeby „Magii i Miecza” w 1994, jest super zabawną mini grą, z podobnymi zresztą głupawymi zasadami jak zrobiony przeze mnie w zeszłym roku „The Crude the Mad and the Rusty”. I tak niewiele myśląc, obejrzałem ofertę Midlam Miniatures, kupiłem kilkanaście modeli stołów, krzeseł, wiaderek, beczek i innych elementów potrzebnych do gry. Figurki były gotowe, tak więc musiałem tylko dorobić lub dokupić takie elementy jak świnie, spluwaczki czy inne. Inne części, takie jak półki, bar, klapa w podłodze, zostały zrobione przeze mnie od zera. A cała tawerna została wykonana ze starego pudła po puzzlach.

Tak więc oto całe zasady gry, a po nich kilka fotek gotowej już tawerny „Syrena”, na potrzeby mini gry, pt:”Bójka w Barze”..

Aha, i jeszcze jedna sprawa. Świnie ciagle nie dotarły (a to świnie!), 😂, także niestety nie ma ich w chlewie jako ważnego czynnika w grze. Kiedy je otrzymam, zrobię dodatkową fotkę z wieprzami w roli głównej 😂😂

Miłego oglądania, pozdrawiam serdecznie, i do kolejnego razu..

Hi y’all.

I thought that for a change I will do something different than minis from The Enemy Within Campaign. Something less serious. Because I love mini games from the Warhammer franchise, and suddenly I remembered very old mini game, published in White Dearf in 1987, written by Jim Bambra and Matt Connell.

„Bar room Brawl” is super funny mini game, in a nutshell something very similar to made by me last year „The Crude the Mad and the Rusty”. I love mini games, I think personally that they give better impressions of the whole Warhammer world, than massive battles played on the tabletop with hundreds of miniatures.

So this way, I quickly looked up to the Midlam Miniatures offer, and I bought few tables, chairs and lot of other bits and pieces like water pump or beer barrels. But whole tavern was made from scratch by me, from the old jigsaw puzzles box.

Ok then, so here you will find link to the rules for the game and also few pictures showing ready to play „Bar room Brawl”

Enjoy.. see you next time.

https://www.scribd.com/document/227429348/WFRP1-White-Dwarf-96-Bar-Room-Brawl-WFRP-Bar-Fight

11 uwag do wpisu “„Bójka w Barze”/// „Bar Room Brawl””

Dodaj komentarz